Allt och inget.

Mycket har hänt på kort tid, finns ingen ork till att berätta precis allt egentligen
men kan ju börja såhär.. För ett halvår sedan flyttade jag och tjejen isär,
efter 2 år ihop så försvann känslor och kärlek och det fanns inte så mycket vi
kunde göra, hur gärna jag än ville det. Det var en tung period, som ledde till att jag
packade ner alla mina saker och flyttade upp till Sundsvall och till mina föräldrar tillfälligt
tills jag hittat mig en lägenhet mitt i stan, där jag helst av allt ville bo eftersom jag är ju
egentligen en stadsmänniska.

Under dessa månader har jag ägnat tiden åt att slicka mina sår, dock kommer såret i hjärtat
att dröja med att läka ihop, så den delen får ta sin lilla tid. Tog tillfället i akt att ordna upp allt med
körkortet, vilket jag äntligen tog den 30 juni, så skönt att ha det där efterlängtade rosa kortet.
Det i sig gjorde att jag återfick lite av den där glädjen som jag inte haft ett tag sen jag flyttade upp,
känslan av att jag kunde göra nått bra trots allt.

 



Efter det har jag ägnat all tid åt bilkörande, spel på golfbanan,
gymmet och letat som en tok efter en egen
bil och lägenhet.
För bara några veckor sen så fick jag äntligen
klart med en lägenhet, så nu bor jag
äntligen på en bra plats, bara 10 min ifrån centrum.
Förra veckan blev en bil klar, en Volvo 850 som jag hoppas
kommer rulla ett bra tag till trots sin ålder.
Lite kärlek och den kommer nog bli som ny sen
när jag fått gå lös på den med slip och färg.





Nu återstår bara ett arbete, sen kan jag ägna det här året åt att
bli piggare på allting och en nyare människa.
Det är dags att ta tag i saker och ting, tid att börja se framåt..
 


Kommentarer
Postat av: elena

2010-09-06 @ 19:18:15
URL: http://yelenay.blogg.se/
Postat av: elena

det blir bra ska du se :)

2010-09-06 @ 19:18:48
URL: http://yelenay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0